reklama

Milujeme mladšie sestry:)

Sestra mi dnes oznámila, ževraj v práci nemá čo čítať. Tak (nielen) jej venujem nasledujúce riadky:) Už vidím, ako sa im teší:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Sobota ráno, mamina nervózne pobehuje po dome a dáva upratovacie inštrukcie. Mám asi 14 rokov, kúpeľňa je už ako z reklamy, ale skriňa ako po výbuchu. Púšťam sa do toho, no mamina ma preruší. Mám ísť nájsť sestru, lebo keď pomohla babke so sliepkami, vyparila sa. Hľadať ju znamená prejsť záhrady a kuríny najbližších susedov, značný kus potoka, čo tečie popod náš dom, a škvárové ihrisko. Absolvovať to tri-štyrikrát denne, to dá zabrať a celkom kvalitne to lezie na nervy. Skriňa sa za ten čas sama nedoupratuje, ale keď poviem, že by to mohla spraviť aj Naďa, príde obvykle typická veta: "Veď ona je mladšia, ona to nevie ako ty, dokonči to... Veď ty si šikovná!" No to teda som! Ofučaná a ukrivdená som si vravela, že mladšia bude celý život, že sa jej vždy všetko prepečie. A prepeká sa.Prešlo jej aj prudké punkovo-metalovo-rockové či aké to bolo obdobie, kedy chodila v čiernom ako Mortisha z rodiny Addamsovcov:) Zásadne odmietala iné ako tmavé farby, cinkala reťazami a pohŕdala mojimi ružovými šatami. O dva roky mi ich už brala zo skrine. V pohode:)Prešlo jej vydupávanie večerných záťahov, lebo šak Lucia chodila na diskotéky a ona nemôže. Lenže Lucia bola v polke prváku na gymnáziu, keď bola na diskotéke prvýkrát. Do 00:30! Woow... Mamina sa prekonala, lebo pôvodne som mohla byť len do polnoci:) Prekonala sa aj na moje 18. narodeniny, keď ma nepustila von ani s frajerom, ktorý by ma spoľahlivo doviezol domov. Von znamenalo ísť na kofolu do baru, vzdušnou čiarou vzdialeného asi 500 metrov od nášho domu. Celú strednú som ani raz nebola s babami v Trenčíne. Okolie ich dosť skoro prestalo baviť, tak rozšírili svoje pole pôsobnosti. Moje ostalo v tom okolí. Maximálne a s podmienkami.Sestra brázdila Trenčín od jej prváku na strednej. To bolo akože v poriadku, úplný štandard. Pár tresknutí dvermi doma bolo vstupenkou na jej nočné záťahy.Záťahy pretrvávajú dodnes, dvere trieskajú zvesela a často, a ja nemám väčšie nervy, ako keď nemôžem nájsť svoje oblečenie. Zaručene vtedy viem, kde ho mám hľadať! Nepomáha ani vlastná skriňa, ani vyhrážky a už je to pekných pár rokov. Zaujímavé i záhadné pre mňa je, ako jej môžu byť dobré MOJE topánky. Moje malé tridsaťosmičky, keď ona má laby štyridsiatky! Jej ešte dobré sú, na mojej nohe sú však potom ako plutvy... Vyjadrenia k mejkapu by len zbytočne predĺžili tento príspevok, ktorý sestre s radosťou venujem:) Radšej sa im vyhnem.Dnes mám 24, ona 19. Päťročný rozdiel a upratovací deficit sa čiastočne vyrovnal pri mojej vysokej, takže aspoň v niečom sme si kvit:) Včera mala prvú normálnu výplatu, keď by mi aspoň stovku helfla, boli by sme si kvit aj v ďalšej veci:DDD Navrhnem jej to:) V mnohom ma ale stihla predbehnúť. Je vyššia ako ja, chudšia a krajšia ako ja, priebojnejšia ako ja... Mala viac frajerov ako ja...:) A vo veľmi veľa situáciách je akoby dospelejšia ako ja. Ale čo je najdôležitejšie, s nikým iným mi víno a pokec nechutí lepšie ako s ňou... A keď bude niečo potrebovať, budem tu. My sme strašne silný ženský živel v rodine, tak by sa niekto len opovážil!!! Vtedy by mohla mať na sebe aj moje najdrahšie topánky, ktoré ešte nemám, ale keď budem mať výplatu, kúpim si. Zlízla by si to neskôr...:) PORIADNE. Milé staršie sestry, určite ste mnohé zažili rovnaké situácie, v menších či väčších obmenách. Ale vedzme, že tie mladšie potvory sú aj tak naše malé poklady. Lebo navždy budú malé:) Aj keď sú už zvodné, prefíkané a nenormálne pekné:)PS: Ľúbim ťa:)

Lucia Dianová

Lucia Dianová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nenormálne normálna alebo normálne nenormálna baba, ktorá dokáže vnímať život vo všetkých jeho podobách. Niekedy zapadám medzi túto uponáhľanú spoločnosť, inokedy som totálne iná, pretože dokážem vypnúť a len tak hľadieť von oknom a byť vďačná za ten výhľad... A podľa toho budú vyzerať aj moje príspevky:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu